Tuesday 21 February 2012

♥ ♥ Antara IMAN dan NAFSU ♥ ♥


Bila terserempak WANITA FREE HAIR

Iman : Astaghfirullah! Nasib baik terpandang sipi-sipi je..sudah-sudah..taknak la pandang lama-lama..habis la hafalan aku..entah-entah silap haribulan Al Fatihah pun aku tertukar dengan Qunut..naye aku..

Nafsu : Alaaaa..iman..tengok la..mesti ko nak tahu dia siapa kan? Tengok la kejap..

Iman : Taknak la..Aku pernah dengar sorang Ustaz ni cakap lelaki ni bila dah masuk kubur nanti, bahagian tubuh paling cepat reput adalah bahagian mata..perempuan pulak bahagian paling cepat reput adalah mulut..aku taknak la sebab sorang perempuan FREE HAIR ni mata aku cepat reput..kesian jasad aku..

Nafsu : Suka hati kau la! Yang penting dia nampak kiut tanpa tudung..Come on la beb! Kita hidup di zaman moden..tudung ni jumud..kuno..

Iman : Taubat-taubat! Hukum Allah tak makan dek waktu dan zaman..syuhhh3..sesungguhnya aku takut kepada azab Tuhanku..

No comments:

Post a Comment